Onze focus

KLANTEN ONDERSTEUNEN BIJ HUN BEOOGDE GROEIDOELSTELLINGEN DOOR HEN OP EEN SYSTEMATISCHE WIJZE IN CONTACT TE BRENGEN MET HUN DOELGROEP.

Wij handelen vanuit deze 4 kernwaarden

Onze kernwaarden

  Resultaatgerichtheid
  Integriteit
  Creativiteit
  Betrokkenheid
We vinden het geweldig om met ambitieuze bedrijven samen te werken, mee te denken en samen voor grote doelen te realiseren.

José Marchena - Eigenaar en Outreach Specialist 

Onze systematische marktbenadering. Het ontstaan en bestaan

Onze manier van werken en het benaderen van nationale en internationale markten heeft zich ontwikkeld in 15 jaar succes, falen en proberen. Wat ooit begon met koude telefonische acquisitie heeft zich getransformeerd tot een saamhorig multi channel benadering die we systematisch kunnen optuigen, gemakkelijk aanpassen op de target market en onze klanten, en die je wanneer deze is geoptimaliseerd gemakkelijk horizontaal en verticaal kunt opschalen. Onze aanpak en benadering bestaat uit 5 pijlers, die hieronder te vinden zijn.

Markt - aanbod check

Het succes van een outreach campagne wordt voor een groot gedeelte vooraf bepaalt. Het juiste aanbieden aan de juiste prospects binnen de juiste organisaties. Wij denken mee met de targeting, zodat we de best mogelijke resultaten kunnen leveren.

Automatisering en personalisatie

Door het slim inzetten van automatisering kunnen we meer contactmomenten genereren met meer prospects. Door dit te combineren met personalisatie verhogen we de conversation conversion rate.

Multi channel communicatie

Prospects zijn door drukte en een dagelijkse overvloed aan sales pitches lastiger te bereiken dan ooit. Door de slimme inzet van email en de telefoon, komen we op de radar en verhogen we de kans op een afspraak.

Analyseren, optimaliseren en opschalen

Verbetering begint bij het analyseren van de juiste kpi’s. Wat werkt wel, wat niet en uiteindelijk wat werkt het beste? Hierdoor kunnen we tweewekelijks de benadering aanpassen en optimaliseren. Wanneer basis conversies worden behaald, kunnen we gaan opschalen.

Marktaantrekkelijke messaging

Het aanbod moet worden geformuleerd op een manier waarop de doelgroep het gemakkelijk begrijpt en snel de toegevoegde waarde inziet.

Kop koffie drinken om kennis te maken en te verkennen of we iets voor elkaar kunnen betekenen?

Created with